Håndværker.dk er Danmarks største håndværker-søgeportal. Det andre tjenester gør for dig, når du skal finde hoteller og restauranter, gør Håndværker.dk, når du skal bruge en dygtig håndværker. Læs anbefalinger fra håndværkernes tidligere kunder og få ro i maven, når du skal vælge en håndværker.
Vores mission er at hjælpe boligejere trygt og sikkert gennem deres byggeprojekter. Det gør vi ved at skabe kontakt til den helt rigtige håndværker - vi kalder det for 'det perfekte match'.
Vores fornemmeste opgave er at skabe tryghed for boligejerne og samtidig en stabil ordretilgang for håndværkerne. Hver eneste gang en glad boligejer har fået løst en opgave - nemt og gnidningsfrit - så er vi lykkedes med vores mission. Og så har vi et smil på læben.
Startskuddet til Håndværker.dk lød i 2009. Som tømrer og ejer af eget tømrerfirma oplevede jeg, at tingene ikke fungerede optimalt i håndværkerbranchen. Kunderne manglede tryghed i byggeprocessen. Det ville vi gerne løse. Og netop derfor er det fedt at opleve en kultur, hvor alle medarbejdere er drevet af at skabe succes.
Simon Klug, direktør i Håndværker.dk
Hver dag går vi hos Håndværker.dk på arbejde for at sikre, at boligejerne kommer trygt og sikkert i mål med deres boligprojekt. Samtidig hjælper vi de dygtige håndværkere med at få stabilitet og succes i deres virksomhed.
Siden starten i 2009 er vi vokset stødt, og vi er nu over 30 ansatte på vores kontor på Amager i København. Lige fra start har nytænkning, store ambitioner og en energisk startup-kultur været byggestenene i vores forretning. I vores store kontorlokaler er der højt til loftet - både i fysisk og overført betydning. Vi er passionerede og brænder for at hjælpe boligejerne og håndværkerne - deres glæde er vores eksistensgrundlag.
Team Leader Customer Success
Hvis jeg skulle uddanne mig inden for et håndværk i dag, skulle det være...
Entreprenør. Fordi jeg kan hjælpe kunderne igennem hele projektet og give dem en samlet pakke. Jeg ville hjælpe boligejerne med at få en god og tryg oplevelse med deres byggeforløb.
Customer Success Manager
Hvis jeg skulle uddanne mig inden for et håndværk i dag, skulle det være...
Arkitekt tror jeg. Muligheden for at tænke i nye grønne løsninger, som i fremtiden kan mindske den enkelte boligejers aftryk på klimaet og dermed også på pengepungen.
Customer Success Manager
Hvis jeg skulle uddanne mig inden for et håndværk i dag, skulle det være...
Tømrer! Stor alsidighed som tømrer eller snedker og med stor forskel i arbejdsopgaverne. Det synes jeg lyder som en god hverdag.
Customer Success Manager
Hvis jeg skulle uddanne mig inden for et håndværk i dag, skulle det være...
Stukkatør. Jeg ville gerne sætte stuk op hver dag, da det er flot og giver et royalt look.
Hos Håndværker.dk kommer mennesker før forretningen. Som medarbejder får du et stort ansvar fra start, og vi synes, at det er fedt, når kollegaer har en stejl læringskurve.
Det vigtigste er, at du kommer med en vilje til at lære og udvikle dig, frem for at du har alle kompetencerne fra start.
Vi forventer, at du tager initiativ og ansvar. Til gengæld vil vi gøre dig til den bedste inden for dit håndværk.
Vil du være en del af Håndværker.dk?
Kunderådgiver til "Min Bolig" teamet
Vi søger:
Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning til rde@haandvaerker.dk
Håndværker.dk